4.7

kalk marketing
koll på black friday

Har du koll på Black Friday?

Exakt TVÅ VECKOR kvar till Black Friday Är din verksamhet förberedd?
Här har vi listat några punkter som kan vara bra att hålla koll på inför årets största handels-fredag!

Håll koll på Black Friday!

  • Bestäm vilka produkter eller tjänster du kommer att marknadsföra och vilka erbjudanden du ska erbjuda.
  • Se till att din webbplats och eventuella kampanjer är mobilanpassade eftersom många konsumenter handlar via sina mobila enheter.
  • Använd tydliga och lockande kall till handling (CTA) för att guida besökarna till att genomföra köp.
  • Granska data från föregående års Black Friday för att identifiera trender, populära produkter och bästsäljare.
  • Använd olika marknadsföringskanaler, inklusive sociala medier, e-post och annonser för att öka medvetenheten om dina erbjudanden.
  • Förstärk din kundservice och support för att hantera eventuella frågor eller problem som kan uppstå under kampanjperioden.
  • Efter Black Friday – utvärdera resultaten och analysera vad som fungerade och vad som kan förbättras.

Är ni redo för att boosta er Black Friday- och julmarknadsföring?


Vi kan hjälpa er med:

  • Nyhetsbrev: Skräddarsydda och engagerande nyhetsbrev för att fånga uppmärksamheten hos din målgrupp och öka konverteringarna.
  • Sociala medier: Kreativ och strategisk planering av sociala mediekampanjer för att öka synligheten, engagemanget och skapa en stark gemenskap.
  • Landningssidor: Design och optimering av anpassade landningssidor för att säkerställa en smidig och konverteringsvänlig köpupplevelse.

Har ni koll på Black Friday eller kan ni behöva några extra hjälpande händer? Vi har bara ett fåtal luckor kvar för bokningar i november så kontakta oss på info@kalkmarketing.se redan idag!

Dela det här inlägget